Begeleiding op maat bij opstart of optimaliseren van gebruik van sociale media in uw WZC

Die dochter van een persoon met dementie heeft er alle baat bij om uw dagverzorgingscentrum te kennen. Die hoofdverpleegkundige die niet meer tevreden is op haar huidige werkplek, zou best weten dat u een vacature heeft. Die man van de gemeente naast u die eenzaam is, zou vrijwilligerswerk bij u wel zien zitten, had hij tenminste uw woonzorgcentrum gekend. En had de vrouw met heupfractuur maar geweten dat ze bij u op kortverblijf kon komen, ze haat het voortdurend beroep te moeten doen op haar zoon. 

U hebt iets te bieden, iemand anders heeft een nood. Of u heeft een nood, iemand anders heeft iets te bieden. Het is kwestie van elkaar te vinden. Sociale media helpen hierbij. En geen klein beetje!

U bent trots op uw woonzorgcentrum? Op de kwaliteit die uw huis biedt, en op de medewerkers die er werken? Wel, dan is elke twijfel onterecht. Inzetten op sociale media is een must, u hebt niets te verliezen. U hebt al een facebookpagina en instagramaccount, maar het draait nog niet volle toeren? U wil alle tips & tricks krijgen om van Facebook en Instagram een succesverhaal te maken? 

Samen met u bekijk ik waar ik een aanvulling kan betekenen zodat de sociale mediakanalen voor uw huis iets opleveren. 

U houdt niet van 'verkopen'? U hoeft dit ook niet te doen. Ook zo'n hekel aan het begrip 'marketing'? Daarom dat ik dit woord ook niet gebruik. U zal zien, u verkoopt zonder te verkopen. Klinkt niet logisch? Is het wel. Het wordt wel duidelijk. In elk geval, authenticiteit en integriteit zijn waarden die voor mij essentieel zijn bij het inzetten van sociale media. Nooit mag u het gevoel hebben bij het inzetten van sociale media uw eigenheid te verliezen. Toch wel? Dan doet u iets fout.

U denkt: 'Mieke was toch directeur en is toch geen communicatiedeskundige? Waarom kan zij ons dan zoveel leren over sociale media?' Ik heb jaren zelf het beheer gedaan van de sociale mediakanalen van het WZC waar ik directeur was. Ik was geen fan, maar wou zien wat dit voor ons zou kunnen betekenen. Ik merkte: een kleine inzet geeft een grote return! Ik werd gebeten door de microbe en heb mij verdiept in de materie. Talrijke webinars heb ik gevolgd, artikels en boeken gelezen, grote experten gevolgd,... Ik heb gezien dat niet-zorg sectoren ons heel wat kunnen leren, en ook de aanloop naar het ondernemerschap heeft mij rond dit thema wijzer gemaakt. Al wat ik heb geleerd wil ik delen omdat ik merk dat de ouderenzorg dit nodig heeft.

Even bekijken wat of ik voor uw WZC iets kan betekenen mbt sociale media? 

Neem vrijblijvend contact op


Begeleiding op maat bij opstart of optimaliseren van gebruik van sociale media in uw WZC

{{ popup_title }}

{{ popup_close_text }}

x